En huvudpotta nära dig...

Det har blivit en kreativ dag i soffan.

Jag har lagt upp den gröna sjalen och armbandet på hemsidan.
Jag har börjat på den virkade scarvsen/mjölkpige-sjaletten, och har kommit halvvägs.
Den är nog klar imorgon.
Jag känner att den blir SKITFUL, men kan bli KUL ;D

Det finns säkert någon som tycker om den och köper den, NÅGON GÅNG ;D

OCH...
Ni skulle se mönstren jag har bjudit på och vunnit på Tradera igår.
SJUKT coola.
Så mycket 60-tal som kommer bli SÅ mycket 2010-tal när jag är färdiga med dom.
Alltså har jag hoppat från 70-tal till 50-tal och nu 60-tal.

Och ikväll bevakar jag denna lilla LJUVLIGHET:



Ja, nu tror ni nog att jag fått hjärnsläpp.
Men det har jag INTE.
Jag är nämligen helt SÅLD på denna lilla hatt :D

Jag såg nämligen något reprisavsnitt på "Top Model" förra veckan.
Modellerna skulle låtsas vara "flygvärdinnor".
En av tjejerna hade en modern version av en sådan här hatt, och jag blev döförälskad.
Sitter sen EN ANNAN dag, samma vecka, och ser ett reprisavsnitt av "Sex and the city".
Tror ni inte Carrielisious kommer i en LIKNANDE hatt också?
Johodå, det gjorde hon minsann och dessutom VIRKAD.

Och när jag ytterligare någon dag senare HITTAR ett EXAKT sådant mönster på Tradera, då VISSTE jag att GUD tycker om mig!
Jag la ett TOPPBUD direkt på 200 kr.
Budet är nu uppe i 12 kr och det är bara jag som bjudit på den...
Så jag ligger djävligt bra till ;D

Så SNART en HUVUDPOTTA nära dig, i min bod!!!!
Eller på min hemsida ;D



Nu ska jag hoppa isäng och sussa.
Sonen ska upp och till skolan imorgon, alltså ska jag också upp.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0