Koma.

Nu är det snart läggdags för frk Österholm.
Jag är så trött så ögonen går i kors.
Lägg då till att jag tryckt i mig en massa godis så jag är nästan i koma.



Ser klart Antikrundan och sen "Tack å godbaj"!
Eller jag gluttar medans jag skriver.

Jag var inne och kollade på Signerat.se.
Jag ligger fortfarande inne som "Stickqvick" och har min butik kvar.
Hm...
Detta trots att jag inte betalat avgiften och skickat mail att jag inte vill vara med längre.
Jag har inte fått något svar på mitt mail så jag skriver ett nytt imorgon.

Eftersom inte DOM tagit bort mig så har jag iallafall raderat bort alla bilder och all text själv.
För mig, avslutat.
Mer om NYA saker imorgon.
Å då är det jobb också.
Sticka lugnt.




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas att du får en lugn och god sömn!



Godnatt, för nu är det dags för mig också. Målarna kommer ju redan klockan sju och då vill det till att man är uppe och klädd.



Kram Ingrid

2010-04-15 @ 21:54:13
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0