Madde Vs Denny 0-0!

Jag och sambon började dagen med att...


Bråka...
Ja, och det vanliga ämnet att BRÅKA OM i våran familj är STÄDNING.
Knappast någon överraskning.
Så vi rök ihop och jag pekade med hela handen som en...


General!

Och jag ville att han skulle stå i...


Givakt!

Men det ville inte han, och han ville inte heller ha städråd!
Kollisionen var ett faktum.
Det slutade med:
Madde Vs Denny 0-0!!!
Och jag gick ut och promenerade, kokande av ilska och han fortsätte städa, kokande av ilska.
Jepp, så kan det vara i Fam. Österholm/Malmborgs liv ;D

Så kom jag hem, något mildare i sinnet och pussade på sambon och han kramade tillbaks.
Så var den konkflikten ur världen.
Men jag har en nackvärk från ashelvetet som inte släpper.
Och jag ska gå och jobba.
Men...
Jag känner att det är bara och bita ihop, jag måste lära mig att hantera ILSKA, värk och jobb.

Nu ska jag lägga armen att vila och se om jag kan virka en stund innan jobbet.
Återkommer :D
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0