Bitch Slapped!

Kvällen börjar gå mot sitt slut...

Jag har klarat av TRE dagar utan virkning.
Inte kul och jag blir SÅ djävla UTTRÅKAD.
Men jag har inget val.
Värk Vs Virkning, då vinner värken.
Iallafall om man ska bli bra.

Vi har sett på SKIT-Tv  och det hade väl varit helt OK om jag fått virka samtidigt.
Nu får jag ju inte det så...
Ja, jag är lite enkelspårig som ni märker nu.
Jag vill virka.
FAN!



Jag känner mig BITCH SLAPPED by a whiplash...

Jag hoppas det är ännu bättre imorgon så jag kan virka lite.
(Tjat ;)
Nu ska jag gå och lägga mig.
Hade ingen ny bok att läsa igår, så jag plockade fram en gammal klassiker som jag inte läst på 20 år...
Minst.
ROOTS/Rötter av Alex Haley.
Jag kom så långt igår att Kunta Kinte blev tillfångatagen och har hamnat på slavskeppet.

Undrar om han kunde virka där...?
INSNÖAD och abstinens, jag vet.
Sov gott.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0