Argbiggan.

Gud vad det är kul att gå och jobba!
Jag älskar mitt jobb, så det så.

Efter jobbet så blev det en promenad till Ica Maxi och så fick sambon och sonen komma dit och hämta mig.
Eller dom kom mitt i handeln och fick hjälpa till med det tyngsta.
Så åkte vi hem, åt och hamnade i...
Soffan!
Men det är ju helt okej när man har gjort lite av en dag utanför hemmet.
Vi ska se Roman Polanskis nya film "Ghostwriter", tror den kan vara bra.
Polanski har ju gjort övervägande BRA filmer och jag gillar många av dom, den här har fått bra kritik.
Jag är förväntasfull.

Ingen har ringt tillbaka från kontoret om min undran ang min LÖN och "skuld"!
Antingen har assistenten semester eller så undviker hon ARBIGGAN, dvs mig.
Jag har väl inte direkt låtit TREVLIG när jag pratat in mina meddelanden, snarare aggressiv
Men för min NACKES SKULL vore det FINFINT om NÅGON ringde upp och klargjorde FAKTA!
Jag blir så djävla förbannad av situationen, och det...
Gagnar inte mina spökande nerver i nacken precis!
Imorgon har vi P-möte, jag får väl ta mig dit lite tidigare och försöka få klarhet i ÄRENDET

Annars så kändes det som att HÖSTEN kom just idag!
Varmt i luften, men BLÅSIGT och HÖG LUFT.
Jag kände ett lätt hugg i hjärtat.
Nej och Inte ännu!
Skönt med den höga luften, men det känns som om sommaren fort tar slut nu.
Jag har HÖSTÅNGEST iår.
Kanske inte så konstigt när jag suttit inne så mycket under året, och våren var så dålig, och jag haft en lång startsräcka till att må så här bra.
Jag vill ha mer sommar.
Strandväskan får stå färdigpackad ett tag till.
Den får vara redo i allafall 2-3 veckor till, MAN VET JU ALDRIG...
Nu film.
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0