Blåmärken!

När jag skulle somna igår hade jag så ont i nacken att jag GRÄT.

Jag hade helt enkelt så ont att jag inte kunde somna, fastän jag var så trött så jag höll på att dö.
SNACKA om ångest!
Jaha, då kunde jag ligga där och ångra mig för allt KUL jag UTSATT mig för!
Skit&pannkaka!

Jag tog fram spikmattan och SOMNADE efter "mycket-om-&-men", på den.
Efter 4 timmars sömn på spikmattan vaknade jag och tog bort den, somnade om...
Och idag har jag inte ont!
Det känns som om jag bara är ÖM, typ blåmärken i nacken, så jag får väl vara nöjd med det.
Eller det är jag, jag är glad att det inte är värre.

Jag sov länge och har bara tagit det lugnt här hemma.
Jag ska hoppa i duschen för snart ska det kalasas igen.
Min käre kusins fina fru har fyllt 30 och vi ska dit på fika och lite uppvaktning!



Här är hon, vacker som en dag på sin bröllopsdag!
Kidnappat kort från kusinens blogg igen

Sonen åker från mig redan idag.
Han ska flyga till Göteborg och vidare på äventyr mot Legoland.
Lite otäckt att han ska flyga själv tycker HÖNSMAMMAN naturligtvis.
Men HAN SJÄLV är tuff som tusan, och tycker bara att det är ballt, och jag är fånig...
Visst, det får jag väl stå ut med.
Hellre fånig än dum i huvudet.
Fast det är jag periodvis OCKSÅ, enligt den lille sonen.
Nu mot duschen och hoppa i kalaskläderna.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0