En massa pipande...

Idag hade jag ställt klockan på 07.30.

Klockan 06.30 kom NÅGON FORM av LEVERANS med LASTBIL till grannen...
Det vart en massa PIPANDE, brummande lastbil, prat och HÖGLJUD start när lastbilen avlägsnade sig.
Jag vart klartvaken och så var det med det!
Men det kändes lite FÖR tidigt faktiskt, jag kom isäng väldigt sent...
Så bara fem timmars sömn är lite VÄl lite för mig.
Somna om?
Nä, det funkar ju inte i min värld, jag har ytterst svårt att göra det.

Så jag har avverkat frukost, en massa plock och skrivit en "Att göra-lista" till sambon.


Saker han måste göra, som inte jag kan göra.
Eller SKA göra kanske jag borde skriva, kan kan jag ju...
Och tyvärr ser inte han det själv så då får man göra små listor, eller lappar

Vad dagen ger vet jag inte ännu, men NÅGON form av strand blir det.
Det är ju sol, varmt men nu kommer slöjmoln in över stan, så vi får väl se åt vilket håll vi drar.
En sak vet jag dock...
Det blir NOLL STRESS idag.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0