Flytta dit permanent...

Tycker jag synd om mig själv eller gör jag...?
Jo, det gör jag.

Jättesynd är det om mig.
Och så tar jag det lugnt och provocerar inget i onödan, och bara hänger i soffan.
Nu är soffan min ovän igen.
Ingen idé att hitta på något, bara vila, vila, vila.
Tänk positivit!
Ja, fast POSITIVT kan ju vara NEGATIVT ibland också...
Sorry, dåligt skämt, men ändå.
Är man nere i skorna, så är TÄNKA POSITIVT ett HÅN!
Jag är extremt uttråkad, extremt.
Jag hade dock gärna legat på en strand och varit LEDSEN, mycket hellre än hemma.

Tack och lov har sonen haft fullt upp hela dagen, jag känner inget krav att hitta på några aktiviteter.
Vågar man hoppas på att det är bättre imorgon?
För imorgon ska jag ju jobba.
Jag måste försöka hitta ett sjysst läge och vara positiv tills dess.
Gud, nu har jag verkligen hamnat i GNÄLLTRÄSK igen, BÄST att flytta dit PERMANENT!
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0