Glömde fira...

I lördags glömde jag en sak.

Jag skulle ju "fira", jag hade 1-årsdag med Mr Whiplash!
Och så glömde jag hela kalaset.
På fredagen när vi åkte hem från Fårö, kom jag ju på att dagen efter, den 14 augusti klockan 14.10...
Det var DÅ det hände.
Det var DÅ jag blev påkörd hårt 3 ggr och sen även fler småsmällar.
På Fucking Skara sommarland.
Vilket LÅNGT djävla år det varit med smärta sorg och berövelse.
Så skulle jag ju fira...
Men NAPOLEONBAKELSE och allt.

Det skulle ju vara JAG OCH MIN NACKE på kondis!

Och så glömde jag HELT bort det!
Jag, mamma och sonen var på Lickers och hade det OFÖRSKÄMT bra.
SÅ SKÖNT.
Mr Whiplash och jag kommer väl leva ihop hela livet mer eller mindre.
Men ju mindre tid han STJÄL, desto bättre.
Och att jag glömde bort en av dom värsta dagarna i mitt liv.
Ja, det känns ju skitbra.

Fast så kom jag på det nu.
Men jag glömmer det igen, för dagen är ju över, och allt börjar bli någelunda normalt.
Så normalt det nu kan bli med Mr Whiplash.
Jag hade en bra dag i lördags och jag hoppas Mr Whiplash brann i helvetet!



Yes, I really hope he did...
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0