Gud...

Gud vilken skön dag jag haft idag!
Tack GUD för det.

Jag har varit UTE hela dagen och haft relativt låg värk.
Jag gjorde klart den cerisa sjalen och solade.
Hade ETT besök i boden, inget sålt dock.
Så gjorde jag mig iordning och promenerade iväg till Le jobb.
Mötte en arbetskompis som jag inte sett på evigheter, och blev glad!
Nu har jag träffat TVÅ av mina arbetskompisar idag, och det gör mig på djävligt gott humör.
Jag blir liksom varm i hjärtat och vill kasta mig in i jobbet med hull&hår.
Ja, det känns SÅ BRA!

Promenerade sen hem i kvällsolen, NJÖT, och gjorde middag.
Nu sitter jag i soffan och ser film, äter godis och försöker bestämma mig för VAD som ska bli mitt NÄSTA virkprojekt.
Jag måste kolla min garnbank här hemma, för dom garnerna jag beställt har ju inte kommit.
Det tar nog tid.

Jag har hunnit med så mycket idag, och ÄNDÅ är jag avslappnad.
Fast pigg.
Fast säkert på väg in i sockerkoma.
Fast GLAD.
Och imorgon blir det SOL.
Jag vill åka till stranden.
Slappa och bada.


Nu ska jag faktiskt gå in i mitt arbetsrum och se vad det kan erbjuda.
Mot garnbanken.
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Idag har det verkligen varit helt underbart. Tur att det kan komma en och annan sån här dag mitt i allt gråväder.



Ha en fin helg!

Kram Ingrid

2010-08-20 @ 22:16:32
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, och det ska ju bli ännu varmare imorgon, jag ser fram emot det och STRANDEN :D

Ha en fin helg du med, KRAM

2010-08-20 @ 22:42:05
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Johanna

mm, man måste se till att man har det bra om det skiter sig.. se om sitt hus som sagt.

Det jobbiga är att jag tycker han är så snygg på det kortet att jag går in lite då och då för att se på honom. Å på senaste viiill jag nästan bli dumpad om jag blir lovad Joel stället.. sluuurp. hehe, störd I know.

2010-08-20 @ 23:23:19
URL: http://vitahusett..wordpress.com
Postat av: Bloggaren Herself

Ha, ha, ha du, jag la själv upp en massa bilder på min HUGH efter att ha sett Wolverine i helgen med sonen...

Sen tog jag och gick in och la HUGH som bakgrund på Dennys dator när jag lånar den...

Diskret och bra ;D

Inte på min egen ännu dock.

LITE ögongodis måste man få ha ;D

Jag är OXÅ störd, för jag till och med BLOGGAR om min kärlek.

Stackars Denny säger jag bara!!!

KRAM

2010-08-21 @ 09:36:55
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0