Hemtelefonlinjen paj igen!!!!

Jaha...
Så var det STRUL med telefonlinjen IGEN!!!
Tyckte att det var lite väl tyst här, och mobilen har jag haft avstängd.
Alltid ringer det någon på dagen här, men intet ljud.
Jag kollade, STENDÖD.
Ur med alla kontakter och i igen, fortfarade stendöd.

På med mobilen och ner till morsan, hennes telefon funkade.
Jag ringde Telia, och mycket riktigt, vår linje är DÖD.
Internet funkar dock från och till har jag märkt...
Mysko.
Jag ryade om kompensation i luren, för nu är det andra gången på kort tid som det blir så här.
Och dom har 3-4 arbetsdagar.
Teknikerna har deesutom mycket att göra för det har varit många små åsknedslag tydligen.
Jag ska ha telefonen fungerande TILL HELGEN, morrade jag!!!
Oavsett så ska jag ha kompensation för detta, BASTA!!!
Självklart, sa killen i luren.
BRA, sa jag, skitförbannad!

Jag har klarat av 7.5 km, satt en limpa i bakmaskinen och bakar mera kladdkakemuffins.
Den förra omgången har tagit slut.
Återkommer...
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0