Jättedålig!

Gud så trött jag är...

Jag ska krypa till kojs snart, fastän klockan bara är barnet.
Men det behövs nog, jag behöver vila nacken och jag misstänker att jag kommer somna på spikmattan ikväll igen.
Jag har nämligen gjort det två nätter i rad nu.
Det är INTE skönt när man vaknar efter några timmar kan jag meddela...
Men lyckligtvis har jag somnat om omedelbums både igår och i förrgår.

Idag läste jag ut den där "Hallonbåtsflyktingen" och var GRYMT BESVIKEN på boken.
Jag hade ju skyhöga förväntningar och FÖRSTA HALVA BOKEN var himla rolig.
Sen blev det en rejäl nerförbacke rätt ner till jättedålig!
Så jag rekommenderar den inte.
Nu...
Har jag slut på listan av böcker som "jag ska läsa någongång" för nu har jag plöjt igenom listan på böcker som jag VELAT läsa...
Men inte haft tid med förut, innan olyckan.
Tack olyckan och sjukskrivningen för att listan är nere på NOLL nu då 
Jag har två böcker iofs, men dom har inte kommit på pocket ännu, så dom får vänta.
Så nu har jag slut på idéer.
Jag får kolla om jag har någon gammal goding i bokhyllan som jag kan stå ut med.
Det lär bli en tur till bibblan efter helgen, eller I HELGEN om det blir dåligt väder.
Nu, mot sängen.



Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0