Jag & Börje Salming!

Så var den här dagen snart till ända.
Min födelsedag bestod vidare av många FINA, gratulerande samtal, TACK!
Långpromenad som blev sen, jag kom ut vid 12.30-tiden med min nya musikspelare, och FAN vilket flyt det blev.
Jag gick fortare än vinden.

Och på hemvägen, gissa vem jag mötte och hejade på DÅ...?
Jo, vem kommer cyklandes på Vibblevägen om inte självaste BÖRJE SALMING!
Och när han kom emot mig så vinkade jag och sa "HEJ"!
Och Börje, han log, och sa väluppfostrat "HEJ" han med.
Och jag tänkte:
Shit, jag hälsade på Börje Legendaren Salming!
Inte illa på en födelsedag.
Hur många har liksom hälsat på Börje när dom fyllt år?
Man skulle nästan kunna säga att vi blev bästisar där på vägen, jag och Börje...
Men bara NÄSTAN

Så hann jag bara hem, ta en dusch, träffa moster och morbror helt kort och sen var det dags för JOBB.
Kom dit och fick "Ja må hon leva" spelad för mig på piano.
Inte illa det heller.
Kvällen har gått fort, sen hämta sonen, hem och åt middag med familjen.
PERFEKT!

Nu sitter födelsedagsbarnet själv och ser på Dokument Utifrån och spyr.
Det handlar om pedofili i Afganistan.
Killarna ser "Sagan om ringen".
Ja, och snart ska jag gå och lägga mig och börja satsa på 40!
Bara ETT ÅR KVAR, och nedräkningen har börjat.
Och nu, innan läggdags...
Ett smakprov på den nya sjalen.



Mönstret ser nästan lite Prinsessbröllops-aktigt ut.
Det ser bättre ut än på bilden faktiskt.
Nu, mot sängen.
Sticka lugnt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Börje.. Cooolt. En äkta jag mötte lassie story om några år =)

2010-08-22 @ 23:39:03
URL: http://vitahusett..wordpress.com
Postat av: Bloggaren Herself

Börje... Det är STORT ;D Kramis

2010-08-23 @ 18:25:38
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0