Rätt på ett hål...

Jaha, här var det INTE muntert just nu kan jag meddela...

Jag sitter och har ONT!
Som F-A-N!
Så jag kommer inte bli långrandig här.
Vad har hänt...?
Jo, jag och sonen skulle ju ner på den medeltida marknaden.
Vi skulle cykla halva vägen, och gå halva.
Vi var över på Statoil och hade luft i sonens däck och jag köpte frimärken.
Och så ska vi cykla därifrån, vi cyklar mot utfarten...
Och jag cyklar RÄTT PÅ ETT HÅL, inte stort alls och där...
Tog det TVÄRSTOPP!

Fy för i helvete mina kära läsare, det var som om jag cyklat RÄTT IN I EN VÄGG!!!!!!!!!

Och smärtan...
Sköt rakt upp i nacken som en eldspruta!
Som om någon kört ett spett rakt in i nacken.
Ja, vad i helvete skulle jag nu få för mig att cykla nu igen för...?
Hade jag promenerat...
Hade jag aldrig cyklat in i det där djävla skithålet vid Statoils utfart!
Ja...
Och ändå åkte vi ner på marknaden, jag genomförde det för sonens skull.
Och nu...
Vill jag bara gråta och tänker, det var väl själva FAAAAAAN!
Jag ska ju börja jobba mina små timmar på onsdag, det har ju gått FIN-FINT värkmässigt och jag har haft det JÄTTEBRA nu, kunde det bara inte få fortsätta så?
Kunde jag inte bara få varit lite KVITTRIG över mina framgångar med vila och nacke?
Kunde det inte fått känts BRA ett litet tag till?
Va, va, va, va???
Varför?
Nä, jag SER INTE HÅLFAN, utan cyklar rätt in i en "vägg!".
Ja, och jag slog DELAR i den NEDRDE REGIONEN av kroppen också, men det är djävligt sekundärt kan jag säga.
Ni vill inte veta hur ont det gör i nacken.

Jag får väl genomlida kvällen, inte bryta ihop, och imorgon ska jag till sjukgymnasten på morgonen.
Har jag överdjävlig värk får jag väl ringa VC, och försöka få en tid till läkaren jag var hos idag.
Jag vill bara inte vara med längre om inte det här lägger sig...
Och jag kommer stämma skiten ur Statoil, på miljonbelopp, om det här har sabbat något.
Vilket sambon säger att man inte kan göra, med det skiter jag i, det gör jag ÄNDÅ.
Ja, men detta var väl PRECIS vad jag behövde.
Tack & fucking Adjö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0