Som vanligt...

Ett liten kort reflektion bara...
Mitt sista inlägg för ikväll.

Jag sitter i soffan och utanför känns kvällen ljum.
Jag ser på den senaste Bondfilmen, den kanske är ganska gammal, vad vet jag...
Men jag har inte sett den.
Jag är själv ikväll.
Jag virkar på den rosa sjalen.
Jag planerar för NYA mönster och projekt.

Jag känner mig som vanligt.
Jag känner INGENTING i nacken, inte ett smack.
Detta är en kväll i "Den gamla Maddes liv!"
Det känns så djävla lyxigt.
Önskar man kunde spara sån´t på burk och plocka fram det när man behövde det.
Jag ska vara uppe LÄNGE inatt och bara njuta av "det vanliga".
"Det vanliga" är lyxvara för såna som mig.
Jepp...
Och lite godis köpte jag också.
Lite choklad och snöbollar.
Det åt jag upp på studs, men har man typ 15 godisar i påsen, då går det snabbt i Madde-land .

Jag antar att det blir lågtryck imorgon, eftersom det ska regna.
Så jag antar att jag får värk.
Får jag inte det, blir jag förvånad.
Men nu...
Återgår jag till Bond, virkningen och "Det vanliga" och njuter.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0