Liten fot...

Ikväll...
Ingen värk.
Inte ett smack, GUD så skönt, jag kommer sova som en stock!
Ja, jag kommer VERKLIGEN sova som en stock...
Jag är REJÄLT sliten, jag känner mig som 150, och ser ut som det också.
Men jag hoppas en god natts sömn, och inge nattliga utsvävningar, ska rädda min morgondag.
Häcken har varit cementerad i soffan sen klockan 18.00 prick!

Vi for på kalas vid 14-tiden idag och hade jättetrevligt!
Kaffe, tårta och godis och kakor, vi grattade med våra presenter och födelsedagsbarnet var mycket nöjd och glad.
Vi fikade och pratade.
Och sambon...
Ja, han ska åka med dom andra golfnördarna i familjen och spela golf imorgon.
Jepp, det blev bestämt och jag kan väl tycka att det är bra att han lämnar DATORN ett tag...
Men golf...?
Jaja, som den stora golfmotståndare jag är så får jag väl bita ihop och vara glad att han kommer ut överhuvudtaget

Och jag tog kort.
Det blev MEST BABYBILDER upptäckte jag när jag kom hem.
Ja, det blev ju andra bilder också, men nu valde jag dessa...



Här får födelsedagsbarnet själv rädda Syster-Ysters blus.
När man som bebis fått mat...
Brukar det komma upp lite igen!



Liten fot...



Liten fot i stor hand...





Sova är skönt, särskilt när man är mätt och hamnar i en skön famn...



Och så denna bild...

Den blev lite suddig, men jag bara ÄLSKADE uttrycket i lilla "I´s" ansikte.
Det vart ett litet sorgligt uttryck hennes ögon, fast lite mungipor som går uppåt.
Och så vill hon ha kontakt med pappa, fast tittar på mig.
Jag lekte lite i bildprogrammet och mixtrade med ljuset.
Bilden blir BÄTTRE när man ser den på nära håll...
Inte lika bra här på bloggen, det bli för smått.

Efter kalaset åkte vi till flygplatsen.
Sonen checkade in, planet var försenat så vi fick vänta lite.
Sonen var lite nervös men...
Han hade tur.
Vi träffade en kompis och hennes kille som skulle flyga hem till Göteborg.
Sonen fick sällskap av någon han känner på planet och jag kände att det var väldigt bra.
Då behövde han inte flyga ensam.
Jag kände mig tryggare för sonens skull.

Nu ska jag se klart en film och sen...
Nanna kudden.
Sticka lugnt.










Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Babyfossingar är ju det gulligaste som finns, ingen tåbira där inte.Hihihi....

Så Du gillar inte golf heller,jag tror vi gör det bara vi prövar, minigolf är skojigt.Om man inte missar hålen varje gång.



Tänk vad man oroar sig för sina barn.Min unge är snart 40 år i mars 2011.Tänk vad tiden går, jag är inte äldre än 25 i sinnet, då hade jag inte ens träffat hennes Pappa.

tack för Du skriver så det är lätt förstå precis hur det är. Kram Mi

2010-08-02 @ 09:53:44
URL: http://thoerr499-vitsippan.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Mi, ja babyfossingar kan man faktiskt aldrig få nog av!

Massera, pussa på, kittla, jag är glad att jag har små bebisar runt omkring mig som jag kan gosa med...

Som sagt, ingen tåbira där inte ;D

Tack till dig för att du tycker om det jag skriver!

Kram Madde

2010-08-02 @ 18:10:40
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0