A Fist...

Första motionsrundan för den här veckan avklarad...

Det har ju varit så mycket annat och ganska mycket värk så motion har varit lågprioriterat.
Men idag, sista dagen på veckan blev det en svettig runda till Vibblecity!
Lågtryck så jag har lite värk.
Och PMS...
Jag känner mig FARLIG idag faktiskt.
Lågtrycksvärk + PMS...
Nä, det är ingen bra kombination, jag får PASSA mitt humör och min tunga.



Sitter och ser på tv samtidigt som jag bloggar nu...
Ser ett program om tre brittiska kvinnor som är någonstans i sydamerika och testar på att jobba som kofösare.
Jag blir avis, det skulle jag också vilja göra.
Verkar tufft, hårt och härligt.
Vad jag ska göra resten av dagen?
Vet inte ännu, har slängt ut en krok till en av mina kusiner, får se om hon nappar
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0