Legat i kläm...

Ännu en mulen dag, SUCK...

Men idag blir det väl lite mer action på mig, än igår.
Jag ska till sjukgymnasten och så ska jag träffa Syster-Yster.
Se där, superaction

Jag vaknade på min vänstra sida idag...
Inte så bra, för jag somnade på min vänstra sida också.
Jättedåligt.
Nerverna har legat i kläm hela natten, så man mår som man har sovit.
Jag hoppas det försvinner något när jag börjar röra på mig här.

Jag hade dock en väldigt trevlig dröm när jag vaknade imorse.

Jag drömde att jag bodde vid havet, PÅ LICKERS.
Jag såg mig själv laga mat i mitt lilla hus på Lickers, jag hade en brasa tänd och jag var ute på höstpromenad längs kusten.
Det var rena rama "Skärgårdsdoktorn" fast jag i varm polotröja och gummistövlar.
Jag hade till och med känslan:
Ja DÄR passade mina gröna gummistövlar bättre in, än i stan!
Väldigt lustig känsla att vakna med...

Och lite trist...
Jag blev besviken när jag insåg att jag var i "den gamla vanliga" lägenheten.
Stan, USCH.
Nä, om jag skulle sluta drömma, göra mig iordning...
Och ge mig ut, GENOM STAN och ta mig till Korpen.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0