Bokat in bloggtid 21.30!

Jag bokade in BLOGGTID klockan 21.30 med sambon förut.

Vi har satt upp ett schema i köket och så fyller jag i när det finns luckor.
NEJ DÅ, den sista meningen var LJUG, men den första var sann
Men imorgon ska vi åka och titta på en ny dator i lagom prisklass som räcker för mig.
Vi får ta det när han slutat jobba imorgon.
Jag försökte starta upp min dator förut, det gick inge vidare.
Jag låter helt bli nu tills jag laddat över allt viktigt, annars blir jag förmodligen olycklig.

Vi har sett Robinson nu och gotlänningen åkte ut.
Det var väl väntat.
Men han lär väl hamna på den där flotten, så man behöver ju inte sörja allt för mycket.
Tävlingen var dock så spännande så jag gick iväg, jag pallade inte se.
Sonen och sambon tjoade i soffan och jag gick in på toa och sjöng "la la la la laaaa la" typ!

Jag har virkat och har snart bara ett halvt nystan klar.
Tar paus tills imorgon och blir klar...
Rätt fort då.

Nu är min tid snart ute, sambon klockar på minuten!
NEJ DÅ, jag bara ljuger igen...



Herregud, jag får tvätta tungan med tvål sen, den är helt GRÖN!
Och snoken har växt minst en decimeter.
Äh, bäst å lämna tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0