Datapremiär!

Kära läsare...
Just nu är det en STOR dag.
Jag bloggar för första gången på min nya dator!
Och...
Detta är första gången i hela mitt snart 40-åriga liv jag KÖPT mig en egen dator!
Jag har alltid "levt" på fd pojkvänner och sambos datorer.
Den som kanske pajat nu, fick jag av sambon.
Denna, har jag köpt själv.
Jag hoppas det blir MYCKET outnyttjade SEMESTERPENGAR tillbaka efter jul...
För sen ska jag börja spara till en HUND!

Men GUD så nöjd jag är!!!!
Grymt nöjd.
Försäljningsgubben kan slänga sig i väggen!
Vi har sett film allihopen och sambon har fixat "back up" och gud vet vad under tiden.
Nu ska vi äta middag.
Jag ÅTERKOMMER!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Grattis till din nya dator!!

Jag förstår att du är lycklig, för jag har haft det precis som du, fått ärva gamla datorer efter sönerna. Det var verkligen en höjdare när man fick en ny och fin.



Ha en riktigt härlig fredagskväll och så röstar vi på Olle!!

Kram Ingrid

2010-12-03 @ 19:18:55
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, jag är lyrisk ikväll!

Jag röstade på Olle en gång, sonen en gång...

Men det gick ju inge vidare :(

Kramkram!

2010-12-03 @ 23:40:47
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0