Eld i baken...

Dags att gå och lägga sig för att orka med morgondagen.

Jag har en nacke som brinner för jag var tvungen att torka trappen här efter en olycka.
Och ingen annan fick tummen ur för att rädda den vattenkänsliga trappen...
Så det var bara att tappa upp en hink med varmt vatten och börja torka.
Och torka.
Och torka.
Och torka.
Och...
Ja, ni fattar.
Så jag har en nacke som INTE kommer vara COOL tills imorgon.
Det brinner värre än en majbrasa i stormblåst på Fridhem.
Den brinner som fan.
Kul...
Eller inte.

Men så är det när det inte brinner i baken på...
Någon annan.
Det är PRECIS sånt här jag inte ska göra.
Ja, ja, rädda en trapp eller en nacke?
JAG VALDE TRAPPEN.

Synd att dagen skulle sluta såhär.
Djävligt onödigt.
Men inte mycket att göra åt.
Vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0