Gissar dålig smak...

Jag har spenderat HELA dagen i soffan.

LABORERAT, fastän jag inte skulle göra det.
Börjat på TRE MÖSSOR, nu är jag inne på min 4:e, och jag KAN ha hittat rätt i mönsterväg.
Jag är försiktigt optimistisk
Ja, jag är så djävla envis så jag kan bara inte släppa att lyckas med att få till en likadan mössa som Virkverkets.
Jag har suttit med bilden på hennes mössor framför mig på datorn.
Jag har snart gjort mig av med hela mitt lager av restgarner.

Sonen har sina kompisar här, dom sköter sig själva, det är så himla skönt.
Dom gör vad dom vill och jag...
Gör vad jag vill
Sonen har döpt sin Marleymössa, den heter numera "Lyckomössan" och hans polers tycker den är skitball.
Jag undrar i mitt stilla sinne om det är fel på deras SYN, eller om dom helt enkelt bara har VÄLDIGT DÅLIG SMAK...?
Jag gissar dålig smak

Det blir iallafall ingen hund från annonsen idag.
Vi har bestämt oss för att vänta på Fionas valpar, om det blir några.
Nu måste jag virka igen, jag är lite spänd på MÖSS-UPPLÖSNINGEN.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0