Huller-om-buller!

Oj, oj, oj, oj...
Jag har ett djävla HÄST-SORTERINGSJOBB framför mig.
Det som var ordning och reda i FÖRRA datorn...
Är nu helt huller-om-buller!
Inte så kul alltså, jag blir rent gråtfärdig.



Jag får väl ta lite pö-om-pö.
Men det känns övermäktigt just idag.

Nu får det ändå vara, jag måste gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon igen.
Det är LUSSEFIRANDE på sonens skola, och då måste man ju dit och se.
Ska bli...
Gud, jag är så trött faktiskt.
Sen efter det är det späckat schema på förmiddagen, det är kattmatning, jag måste på stan och fixa en grej som är jobbrelaterad, kolla julklappen som jag har kvar till mamma, posta paket...
Och GUD vet vad mer.
Jag skulle bara vilja vara hemma och MYSA!!!
Men det blir LUGNT efter SENAST 13.00 iallafall.
Nä, jag får lägga mig nu, jag är så djävla slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0