Huvudvärk!

Jag har huvudvärk och ont i nacken.
Det känns som att vi har haft eftermiddagen från helvetet.
Vi har tagit tag i MINA BILDER och det jag vill spara från min gamla dator.
Och det TAR TID plus att mitt bildprogram ville inte släppa ifrån sig bilderna, MEN...
Jag hade som tur var kopierat av dom i ett annat program.
Men då...
Måste man kopiera dom album för album.
Och det tar tid.
Jag hde någonting på 500...hm...någonting album och över 11800 bilder.
Det är 2008-2010´s skörd av bilder.
Jag har varit FOTO-AKTIV om man säger så.

Dra år pipsvängen.
Jag har blivit hysterisk, sambon har blivit galen på mig och då blir jag galen på honom.
Han ska typ låta MIG bete mig som en GALENPANNA, men SJÄLV ska han vara den SAMLADE och kloka personen...
Tycker JAG DÅ.
Han tycker:
"För i helvete människa!!!"
Ja, så nu har vi ändå löst hur vi ska få över bilderna, det är dom som är viktigast.
HELST vill jag spara lite dokument också, vi får se hur länge den gamla datorn står ut.

Men FAN vad jag har fotat.
Jag är förvånad själv.
Så nu har jag en djävla huvud- och nackvärk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0