Mos...

Vi har haft lite mor & son mys här hemma idag!

Såååååååå skönt!
Har inte gjort många knop efter städningen mer än bakat till oss, och så har vi sett en repris på "Det Okända" lite Svampbob...
Så har sonen tecknat och jag virkat.
Väldigt lagom efter två hårda veckor för den OVANA "jobba-mycket-jaget"!
Hjärnan är MOS.
Jag var till och med tvungen att ringa en arbetskompis idag och få en förklaring på nya schemat som jag glömt bort...
HUR och NÄR vi skulle jobba och hade jag nu fått RÄTT ledighelg och jobbhelg.
Jo, det hade jag visst.
Men jag kan inte ens TÄNKA just nu.

Nu har har vi precis ätit middag, sonen och sambon har haft brottningsmatch i köket.
Jag har tänt ljuskronan i vardagsrummet, satt på värmefläkten (för vi har skitkallt), lindat in mig i en filt och väntar på nyhetstimmen.
Känner mig behagligt avslappnad och lite trött.
Sen blir det Robinson.
Igår var det ju skitspännande.
Det är så mycket pakter och så mycket SKIT nu, så man måste ju bara se hur det går.

Ock så glömde jag vad jag skulle skriva mer...
Det var ju något kul...
Ni ser, hjärnan är MOS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0