Lika förvånad...

Tänk, jag blir lika förvånad varje gång jag ska starta upp min nya dator...

Jag startar liksom upp datorn, loggar in och så sitter jag och GLOR på skärmen i flera minuter.
Tänker:
"Kom igen nu´rå..."
Tror att det ska ta dom där 20 minuterna som det tog att starta upp den gamla datorn.
Det tar liksom flera minuter innan jag inser att det inte är "den gamla harven" jag sitter med.
Att jag redan är READY TO GO bara  några sekunder efter jag loggat in.
Men jag sitter ändå här och väntar.
Snacka om VANANS MAKT.

MEN så kommer jag på mig själv att jag sitter med MIN NYA ÄLSKLING...



Och då blir jag så glad!
Den här bilden gjorde jag för övrigt i lördags och la in som bakgrund på datorn.
Den ligger i små, små rutor över hela skärmen.
Ser så...
FINT UT

Jag ska inte bli så långrandig framför datorn däremot.
Jag måste bege mig ut på stan och köpa SJÄRNGOSSE STRUT med tillhörande stjärna.



Sonen ska vara "s-gosse" och linne finns, men inte "spiran & hatten".
Jag antar att det är hårdvaluta just nu, men jag HOPPAS att jag hittar det snabbt.
Men innan jag slutar med skrivandet så måste jag bara skriva om ett litet repotage som jag såg, om vad barn önskar sig mest till jul.
På första plats var:
EN HUND!

I slutet av repotaget var det en liten sötnos som sa:
"Jag önskar en god jul, frid på jorden och LITE TYGER!"
Ja, det är jag och ungar som önskar oss hundar och lite tyger.
Hade man fått det hade julen blivit HELT PERFEKT!!!

Återkommer lite senare, nu ska jag ut på jakt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0