Mössa i petrol.

1 timme 56 minuter.
Jag blev två minuter senare idag.
Men NU blev det en virkad snyggmysse som jag kan sälja.







Kommersiell så det förslår.

Filmen var skitjobbig.
MÅNGA lager i filmen att hålla reda på.
Och när jag frågade sambon "men VAR är dom nu då?" svarade han "Jag vet inte älskling".
Hm, nä jag dök in i min mössa istället.
Ja, och så blev man hängade i luften på slutet.
INTE BRA ALLS.
Nu ser jag dokumentärfilmen "September issue" om tidningen Vouge, på vår filmkanal.
Jättebra, det kommer bli jättesent, men jag måste se den.
Vi ses imorgon, tack för idag.





Kommentarer
Postat av: Syster J

Snygg mössa!



Kan bara säga att du var duktig som höll dig vaken - själv somnade jag i vanlig ordning som en sten sisådär fem minuter in i filmen.



Kramar

2010-12-08 @ 15:46:23
Postat av: Bloggaren Herself

Tack söta du!!! :D

Ja, jag kan säga såhär:

Hade jag inte haft handarbete att sysselsätta hade jag somnat jag oxå!

Stora KRAMAR tebaks!!!!

2010-12-09 @ 12:13:18
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0