Oink, oink, grisexpressen...

Det är en himla fin färg faktiskt...



Fast jag ska inte ha den själv.
Men jag gillar den.

Så kom sambon hem här med Aftonbladet, och i Aftonbladet har dom faktiskt lite KRÄKFRAMKALLANDE nyheter.
(you think????)

Här satt jag och hade ätit middag och medans jag väntade på att sonen skulle bli klar läste jag:
"Deras val - unga fruar!
Här följer Björn Tarras Wahlberg 68 (SEXTIOÅTTA) trenden bland kungakompisarna!"
Ja, gubbstrutten Björn gifter sig med en kvinna som är 27 år yngre än honom.
Och inte så hemskt förvånande så är hon...
Asiatisk också.

Och BjörnGubbsjuk cementerar äktenskapet med orden:
"Det är en FÖRMÅN att kunna glädja sig med en yngre kvinna SOM TAR HAND OM EN NÄR MAN BLIR GAMMAL!!!"
Oj, det var YTTERST NÄRA att jag kräktes upp hela kvällsmaten när jag läste dom orden.
Oink, oink, grisexpressen har anlänt på Gubbsjukecentralen!
Det ENDA tåget som kommer i tid denna vinter.

Läser man sen vidare så frågar Aftonbladet:
"Ert äktenskap är ju inte juridiskt bindande, vaför?!
BjörnGubbsjuk svarar:
"Jag tänkte vi kunde BÖRJA så här, se hur det går...
Men jag vill poängtera att vi är mycket lyckliga!"

Jaså minsann...
Jaha, så BjörnGubbsjuk GARDERAR sig med ett LÅTSASBRÖLLOP!?
Så djävla fräckt mot den 27 år yngre asiatiska bruden!
Fy fan.
Ja, det KAN ju vara så att det kanske dyker upp en ännu yngre asiatisk kvinna om några år som han kan byta ut den 27 år yngre asiatiska låtsasbruden mot.
Förlåt låtsasfrun blir det ju nu.
Ja, mycket ska man läsa innan ögonen trillar ur!

Själv är jag ju ett år äldre än min gubbe.
Än har han inte drabbats av gubbsjukan vad jag har märkt...?
Men det är väl bara en tidsfråga innan han åker till Thailand och gifter sig på låtsas med en...
Massös!
Själv...
Tja, då lever jag och mina virknålar LYCKLIGA i alla våra dagar

Så hittade jag EN LAMPA idag.
Jag fick en jättevacker ljuskrona av mamma och Denny i julklapp.
Men...
Den passade inte in här hemma tyvärr.
Det var FEL färgskala och den var lite för bred för vårat matsalsbord, det är ju väldigt långsmalt.
Plus att jag vill gärna ha i lite rödbrunt, så det matchar möbler och sån´t.
Så kom jag in på La Vie idag, och där hängde en orientalisk inspirerad lampa.
Jag blev DÖKÄR!
Men den var ju bra mycket dyrare än ljuskronan.
Jag får hålla mig till nästa lön, hoppas att den finns kvar och köpa den då.
Det har blivit lite VÄL MYCKET kläder den i slutet på december här...
Och det är långt till nästa lön.


Koftan jag köpte idag...
Men det är MYCKET snyggare på mig än på Lindex hemsida.
Nu ska jag börja på en mössa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0