Ruskigt dansvänlig...

Äntligen i soffan igen!
Här har det varit långpromenad till sonens kompis, en tur på stan på hemvägen där jag hittade en kofta, och sen in i garnaffären och köpte mössgarn.
FINT mössgarn.
Då blir det genast lite dyrare.

Sen har jag bakat och lyssnat på min "Så mycket bättre-cd" samtidigt.
Ja, den är ruskigt bra!
Och jag tror nog att jag ska gå och försöka hitta en cd med "The best av Eldkvarn" typ...
För jag tycker att Plura är RUSKIGT BRA!
Fast när jag hör "Mikrofonkåt" med Petra, då kan jag inte låta bli att dansa och köra på repeat några gånger.
Den är RUSKIGT, ruskigt DANSVÄNLIG!
Ja, jag gillar hela cd´n som sagt, till och med Lill-babs

Nu sitter jag redo i soffan för DEN ISBLÅ, har en kopp kaffe och på 1:an visar dom "Flottans glada gossar"!
En fin gammal (stenålders) svartvit film med Åke Söderblom.
Den får mig att tänka på mormor och pappa...
Så jag ser på den medans jag virkar och tänker på min barndom, myspys!
Återkommer med bilder på den ISBLÅ.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0