Skak, skak...

God ISKALL Morgon!
Ingen GT att läsa för det är ju söndag.
Och inte kunde jag ju spara Aftonbladet igår, till idag, pga av MISSTÄNKT MAGE på Vicktoria och Idol-snurren.
PLUS...
Att jag har en dator som startar på två röda, så jag hinner blogga medans jag morgonfikar!

En av nackdelarna med att bo så nära havet som vi gör, det är att när det BLÅSER, vilket det ta-mig-fan gör idag...
Då blåser det rätt igenom kåken!
Jag trodde jag vaknade i ett kylrum när jag kom upp förut.
Sitter i vardagsrummet och har på en värmefläkt...
Märks inte ett skit!



Inte ens kaffet värmer!

Och att ge sig ut och gå i denna kylan snart känns:
INTE KUL!
Skidbyxor och alla kläder i hela världen PÅ!
Det som är tur i oturen är att jag har KRAFTIG MEDVIND till jobbet idag iallafall, jag tackar Statoilflaggorna för den informationen.
Nä, nu är det bara att spotta i nävarna och börja göra sig iordning.
Vi ses senare, OM...
Jag inte FRUSIT IHJÄL där ute, på vägen till jobbet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0