Tur att vi har det på tub...

Det var jag, min bästis man, en tjej som plockade upp bananer och tjejen i kassan på Atterdags!
Så jag handlade vörtbrödet, pratade med bästisens man...
Och promenerade hem i snöstormen igen.
Så då var brödet fixat.
Tur att vi inte ska ta oss så långt idag.

Nu sitter jag i soffan och ser på Tv4 morgon igen.
Kurar med sonen.
Han vill ha risgrynsgröt till frukost, TUR att vi har det på TUB.
Ska snart väcka sambon, vi ska ge mamma hennes julklapp, stereon.
Den är lite för stor för att vi ska släpa med den till kusinen.
Sonen ska få något litet...
Han är liksom ALL OVER av julaftonskänsla.
Sambon måste ut och skotta gården, så vi kommer ut med bilen sen.

Det är bara dusch, finklänning och strumpbyxor som ska på innan avfärd.
TÄNK att det redan är julafton...
Jag fattar det knappt.
Och imorgon är den över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0