Rena rama Teletubbies...

Jag är klar ta-mig-fan!
Jag är klar med korten.



Nu vill jag aldrig mer vara slarvig med en dator och tappa MAPP-NAMN.
 Jag vill inte se ett kort på några dagar heller för den delen.

Så hoppar jag över till Karate Kid-filmen.
Jag kan bara säga så här:
Karate Kid, den gamla versionen...
Var rena rama TELETUBBIES i jämnförelse  med den här filmen.
DET MÄRKS VERKLIGEN att gränserna flyttats fram vad som gäller våld och vad som tolereras för barn NU, jämnfört med DÅ!

Den var ju SKITVÅLDSAM, och det är en BARN/UNGDOMSFILM för bövelen!!!!
Herregud så mycket våldsamma HÅRDA scener det var.
Jag tror jag sa MINST 20 ggr "att det apselut INTE går att göra EN ENDA GREJ som visas i dom där slagsmålen UTAN att DÖDA NÅGON"!
Ja, ja, sa sonen.
Olämplig, sa jag, "det är bara film" sa sambon.
Jamen den är för våldsam, sa jag, "det är bara film" sa sambon.
Och så höll jag föreläsningar för sonen under filmens gång.
Sonen var eld och lågor efter filmen och han ville ha den själv.
GLÖM DET, sa jag.
Nä, den var INTE BRA tycker jag.

Nu ser vi "Bonde S F".
Urtrist.
Fast å andra sidan slipper jag sitta och vrida mig som en kålmask.
Nu ska jag snart gå och lägga mig.
Vi ses imorgonbitti, ja imorgon blir det blogg när jag vaknar...
DJÄVLIGT SENT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0