Kvällen före dagen med stort J...

Julkolorna klara.
Sonen har en kompis här och dom har lekt ute i snöovädret.
Tänk va lite snö kan pigga upp ungar!
Jag har haft besök av en bästis.
Nu har vi ätit middag.

Så till julkort...
Två av mina kusiner med familj har skickat julkort.
Väldigt uppskattat, själv är jag EN SOPA och skickar inte till nån.
Det är skämmigt.
Men dom jag får själv, eller VI I FAMiljEN FÅR, är väldigt uppskattade.
På det ena kortet är det bilder på lille M när han kör en spark.
Han når upp till mitten av sparken ser det ut som, så gullig så det är inte klokt.
På det andra kortet så har det KNÅPATS själv!
Ritats...



Det har ritats en julgran.
Men FÖR SÄKERHETSSKULL...
Har mamma förtydligat att DET ÄR en julgran!
Ifall vi nu inte skulle se det.
Väldigt bra, det kunde ju varit...
Ja...
En julgran  !
Otroligt gulligt kort det också.

Sen måste jag ju visa MIN NYA VÄSKA som jag fick igår...



Den ser lite brunorange ut men det är den inte.
Den är rödcerise, rosa, gul och grått.
SUPERFIN.
Jag är så glad och längtar till lite vår, så jag kan börja använda den.
Nu har ungarna stuckit ut igen!
Dagen före julafton och ungarna är...
Väldigt spända och fulla med SNÖLEK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0