Så opoppis...

Asch...
Jag trodde jag var närmare slutet än jag var.
Jag har nu gjort 106 varv och har 12 kvar!
Orkar inte.
Halsduken blir klar imorgon.
FÖRRESTEN har jag lärt mig IGÅR att den typen av halsduk kallas SNOOD!
Rundsjal eller rundhalsduk har jag sagt hela tiden.
Men SNOOD låter ju bättre och fräsigare

Annars så fick jag ett ROLIGT meddelande på inlägget "Julaftonsklädpanik" förut.
Mat-Tina hade tydligen på sig "min" blåmesklänning där i rutan, och jag satte kvickt på 4:an och fick se Tina i den snygga blåmesklänningen!
Kanske jag ska ha den på nyårsafton nu när den blev dumpad på julaftonen..?
Ja, det tål att tänkas på.

Sen fick jag en ANMÄRKNING på mailen att jag skrivit i ett inlägg:
"jag smalt som isvatten i en vårflod..."
Jag citerar:
"Vadå SMALT som isvatten i en vårflod?
Isvatten har väl redan smält?"
Slut citat.
OKEJ, okej, jag skrev helt fel, jag menade något i stil med:
Jag smalt som ett ISFLAK i en vårflod!
Nöjd?

Nu ska jag och sonen krypa till kojs.
Han vill se fotboll och jag säger till NATTSUDDAREN:
Nej, läggdags.
SÅ OPOPPIS!
Vi ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0