Lottlös Vs Tröstlös!

Okej...
Jag kan ju inte vara bäst jämt.



Jag vet, det låter ju otroligt men...
Så är det.


Jag satte igång med mösstillverkning i det gräddvita garnet.
Men eftersom det var lite bubbligt och oregelbundet så blev det inte så fint i den här mössmodellen.
Det såg ut som om jag är en väldigt dålig virkerska, en nybörjare i 6-årsåldern typ.
Inte ens "flum-chict" som trollmössorna/Åremössorna i Hjertegarn.
Det blev bara fult.
Men jag virkade på ändå, hade kommit nästan till den roliga slutspurten när jag tyckte att det verkade LITE FÖR STORT.
Och då hade ändå mönstret stämt liksom.
Så räknade jag, på NÄSTAN SLUTSPURT, och den var för stor.
Fuck it.

Jag repade upp halva "nästan slutspurten" och slängde resten.
SUCK.
Och jag som hade sånt FLYT å allt.

Annars så hade jag sett fram emot en HELT ENSAM KVÄLL här.
Me, my self and I!
Sambon drog på "Pokerkväll" vid 18.20, och jag hann precis få in den sköna ensamma känslan så KOM HAN HEM IGEN!!!!
1 ½ timme.
WTF?
Jaha, kunde han inte ha fått vunnit STORKOVAN för sin egen del ikväll, och jag fått min ensamma kväll i ensamhet?
Nä, lyckan stod både honom och mig bi.
Han blev lottlös och jag blev tröstlös

Men, men jag får väl ta igen det imorgon.
Och på tal om imorgon...
Om jag går och lägger mig nu så kommer morgondagen fortare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0