Virkverkets mössor!

Igår hittade jag en blogg, via "Brodösens blogg" som jag lagt upp här.
Jag hittade en blogg som heter "Virkverket"!
Jättemysig blogg, och så hade hon som har bloggen gjort SÅ HIMLA FINA MÖSSOR!
Jag blev dökär.
Kolla dessa...







Nu är det små barn som har dom, men det är bara att göra större.
Det fanns inget mönster, jag frågade fakiskt, men...
Jag tror nog att jag skulle kunna knåpa ihop något liknande med bilderna som "mall".
Jag tyckte dom var SKITFINA rent ut sagt!
Har lagt till Virkverkets blogg på min blogg, blir intressant all följa.
Och..
Så har jag även lagt till en blogg som heter "Husmorsskolan".
Den har också MYSIGA kvaliteter, väldigt mycket GAMMELDAGSA TIPS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0