Anger management!

Vilken tur...

Att jag skulle till min vårdcentralen-psykolog just idag!
Vi har haft ANGER MANAGEMENT timme ;D
VÄLDIGT VÄLBEHÖVLIGT för jag var på väg att explodera.

Varför kan jag inte gå in på just nu, men det kommer nog framöver!

Iallafall höll jag på att göra något väldigt "Arg-dumt".
Men så tog jag upp problemet idag och hon...
Hjälpte mig att lösa det!

Jag känner mig RENAD och helgen kommer bli bra trots allt :D

Ilskan borta och nacken: AJ, aj.
Suttit på hård stol hos psykologen, ilska, fick gå ut till Flextronics och lämna sjukskrivning, fortsatt promenad hem, provade kläder på Vero Moda...
Nacken är typ AV, men nu ska jag vila i några timmar så det blir nog bra.

Så kom jag hem här och har fått en utbetalning från Folksam!
 
Och en massa: ????????????????????????

Hur kommer det sig?
Jag måste ringa och kolla varför dom betalar ut NU när jag har ringt och tjatat INNAN om att få ut pengar!
Kanske för att det gått ett halvår då, vad vet jag?
Jag har TYVÄRR nollkoll, och har inte läst PARAGRAFER!

Men VÄLKOMMET icke desto mindre!!!!!
Det får ligga kvar på kontot som en framtida säkerhet!
Nu funderar jag starkt på OSTEOPATEN som min frissa rekomendrade!
Eller Bro-Jesus.

Ja, nu finns det lite spelrum för den ALTERNATIVA vården :D
Hurra!
Det börjar lossna lite.

Så är nu klockan 14.11.
Tror ni Försäkringskassetanten har hört av sig???
Nä, det har hon naturligtvis inte gjort.
Jag måste ringa och jaga henne IGEN, känner jag.

Det känns så OMVÄNT liksom...
Det brukar ju vara Försäkringskassan som jagar DEN SJUKSKRIVNA, men inte min tant!
Hon gömmer sig eller vad hon nu gör ;D

För övrigt så gick det från härligt VITT och frostigt...
Till +3 grader, slask och BRUN SNÖ på EN DAG!!!!!
Mycket snö blir det som ska smälta och mycket geggamoja blir det!

Men det kändes faktiskt som VÅR i luften idag när temperaturen höjts, och solen lyser!

Mars är och förblir en skitmånad, men sen kommer april, ofattbart att tiden går så fort.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0