Intressanta påståenden...

Sonen kom igår med lite INTRESSANTA påståenden...

Att mamma TYDLIGEN trillat ner från taket på garaget när hon var där upp och skottade!!!!
(Jag skrev om det igår.)
Nu, när vi då hade en liten "Söndagsmiddag" så satt vi vid matbordet och jag frågade morsan:

Du förresten, SONEN sa igår, att du TYDLIGEN ramlat ner från garagetaket igår när du höll på där uppe???????

Mamma såg ut som hon hamnat i ETT BAKHÅLL och blev röd i fejset.
"Ehe, host (röd), ehe, skratt, ja, nä, IGÅR var det inte, det var häromdagen...
Men det VAR LUGNT, jag landade mjukt!"

Jaha ja, nämen VA BRA att du landade mjukt...
Du är ju dum i huve´t, för fan.
Det var ju det jag sa, det är ju livsfarligt!

"Ja, men det gick bra, det är ju djup snö ute i bersån", försökte hon vidare.
Sonen sa:
Du, SÅ djupt är det inte!
"Jomen det är ganska djupt.
Jag landade mjukt."

Smart mamma, SMART!

Jag tror jag smäller av, hon är 70 men tror hon är 7, TYP!!!!
Ja, fast hon överlever förmodligen mig, hon är ju 40-talist och...
40-talist säger väl ALLT!

Jag funderar fortfarande på bikinin.
Nu är det ca 2 timmar kvar.
Nu lutar det åt:
Bjuda på mönstret.
Jag gillar det.

Sen har jag Ikea-funderingar.
Jag vill ha ett sådant här skrivbord:


Konstnären i mig är väldigt sugen.

1495:-, får se när jag börjat jobba igen om jag inte kan slå till på ett Vika-skrivbord.
Isåfall ryker sängen i hallen och jag och sambon får varsitt skrivbord.
Men så behöver vi nya överdrag till sofforna också.
Och förresten, om jag köper ett sådant skrivbord vill jag nog helst att sambon köper något i samma serie, så det matchar ;D

Ja, jag får se...

Sonen har åkt iväg till pappa.
Men har kommer tillbaka hit på tisdagkväll och stannar till fredag eftermiddag :D
Hurra!
Sportlov, och pappa och Bonus ska jobba.
Jag kan få tillbaka lite tid jag tappat under hösten när sonen har varit extra hos sin pappa, för att jag har haft det för jobbigt med whiplashen.
Längtar redan, nu ska jag virka.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0