Magnetic Maddy!

I morse hade jag bara en sak på hjärnan...

Magnetic Maddy!
Frukosten fick vänta, fram med pennor och...
Vips, Manga-Superheron-Magnetic Maddy var född ;D



Blev välan sådär.
Men jag är inte van att teckna manga så jag fick gå in på nätet för att kolla "karaktären" för manga, typ ögon och mun...
Så det vart ett första försök iallafall.

Jag skojade igår på Facebook att jag efter röntgen, blivit magnetisk och strålade.
Då kallade min Musa ;) mig då för Magnetic Maddy och så klart nappar man/jag.

Jag, en Superhero med magnetiska krafter och röntgensyn.
"Rädda världen eller rädda världen från mig", mitt nya valspråk som Magnetic Maddy ;D

Jag ska nog utveckla mig själv lite och plugga manga tror jag...

Idag har jag haft PREMIÄR!
Min första lunch ute på 6 månader!
Det ni, den vanliga vardags-någongång-i-månaden-lunchen med någon vän eller så...
Har ju legat på IS minst sagt.

Men igår undrade min kusin om vi skulle luncha, och jag sa ja.
Mötte upp henne utanför hennes jobb och så gick vi på Märtas och åt.
Det blev precis lagom, en timme med mat och lite snack!
Kul att träffa henne och kul att luncha :D

Efter det, gick jag in på Expert!
Min cd som jag beställde härom dagen hade kommit!
Som ett barn på julafton när jag kom hem och satte på den!
Så bra! Så bra! Så bra!!!!!!!!

Mitt i lyssnadet kom sonen hem hit och stängde av, nu var det TV dags, av med musiken...
Ja, ja, jag är ensam imorgon, får lyssna då istället.

Värken idag är lite lägre än igår, men ändå ganska stark, trots medicin.
Hopplöst men det blir väl bättre.
Det har ju varit några jobbiga dagar nu så...
Jag biter ihop!
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0