Nervös.

Igår var jag GLAD, idag är jag nervös.

Jag sitter här och har en brännande smärta i nacke och arm.
Förmodligen för att jag känner mig VÄLDIGT nervös och har lite ångest.
Jag ska ju göra min efterlängtade magnetröntgen, men känner helt plötsligt att det känns skitjobbigt.

Dels för att jag inte vill att det SKA visa något i ryggraden...
Och VAD det skulle innebära OM det är något.
Jag vill helst "bara" ha nerv eller muskelskada.
Nog så jobbigt, men inte SÅ jobbigt om det är ett diskbråck.

Ja...
Jublande glad igår och ångestladdad idag.

Men det går nog bra!

Jag hade tid hos den där psykologen idag också.
Men när jag kom upp i morse och verkligen SÅG snöstormen och framförallt kände vindstyrkan ute, då ringde jag och avbokade.

Att först klä på sig 500 kg kläder och gå Hem-Korpen-Hem...
Sedan klä på sig 500 kg kläder IGEN 1½ timme senare, och gå Hem-Sjukhuset-Hem...
I don´t think so.
Om det inte hade varit snöstorm så FINE, men inte idag.
Känns som MRT är lite mer PRIO att ta sig till.

Igår blev det förövrigt FILM på kvällen.
Jag och sambon skulle se "Paranormal Activity".
Mina förväntningar var SKYHÖGA.
Efter det jag läst och sett visningar på tv där folk hoppar upp i stolarna av SKRÄCK...
Så kände jag, den här filmen MÅSTE vara en HÖJDARE!
En riktigt SKÄCK-HÖJDARE.

Det blev lite samma känsla som att vilja TESTA att kasta sig utför ett stup, där man VET att man kan kasta sig utför, det går förmodligen bra, bara man träffar vattenytan på rätt ställe...
Men det KAN gå dåligt.
Så står man där, väntar på sin tur och mår illa av pirrighet, nervositet, lycka, ångest, förväntan...

Och så kommer DIMMA in från havet och man får inte hoppa!
Den känslan är väl...
ANTIKLIMAX!

Alltså filmen var URDÅLIG!

Jag fick en KÄNSLA PIRR i magen kanske 1 gång och det var ett djäkligt SVAGT pirr.

Jag satt och tänkte:
Jamen NU, NU kör det igång.
Yes, NU.
Nämen, NU blir det läskigt.
Nu då...
Men NU...
Nu?

Nähä, inte NU och inte någongång resten av filmen heller.

Jag borde i och för sig dragit öronen åt mig när den jämnfördes med "Blair Witch project" (med reservation för stavningen).
Det är väl världshistoriens största ANTIKLIMAX-film.
Detta är den andra.
Den hade sina läskiga scener, problemet var att dom läskiga scenerna INTE FORTSATTE.
Det bara DOG.
Och slutet var...
Ännu sämre.

Så, se INTE den, det är mitt tips.
Skräck-chocken uteblev med råge ;D

Nu ska jag börja göra mig i ordning.
Försöka slappna av och tänka positivt.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0