Ninisarna!

Vi har varit hos grannen och kollat ninisarna igen!
Vi var ju där i måndags, och här händer det grejer, snacka om att växa i REKORDFART!



Alltså ursäkta, men HUR SÖT får man lov att bli?
Min favorit!
Han, ja, jag gissar att det är en han, för han ser ut som en han!
Han heter...
Han SKULLE ha hetat KARAMELLEN om han SKULLE varit vår, för han är liksom Caramellfärgad.
(Cremé Caramell)
Men nu är han ju inte det så...
Ursäkta, VILL HA, återigen!







Ja, jag brukar ju inte lägga ut bilder på sonen, men IBLAND gör jag undantag!
Söt & Sötare :D



Ja, det är svårt att låta bli och bli påverkad!
Det SUGER i "jag-vill-ha-tarmen" när jag ser dom där.
Men vi ska INTE ha.
Vi har Fnuffis-Leo, det räcker.
Tror jag ;D

Ikväll är det ju Melodifestivaledags igen.
Vi får vänner hit, nu ska jag gå och köpa godis.
Sticka lugnt.




Kommentarer
Postat av: Eva

Tack för tipset av namn :)Nu mer har kanin nummer 4 ett namn!

2010-02-27 @ 20:00:19
URL: http://belleochfanny.zoomin.se/loggbok.html
Postat av: Bloggaren Herself

Ha, ha, ha, varsågod!!!

Ja, jag tycker "han" har samma färg som min pappas favorit efterrätt, Cremé Caramell så då passar väl Karamellen bra.

Det är ju UNISEX också, spelar ingen roll om det är en kille eller tjej ;D

2010-02-27 @ 23:35:40
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0