Nyheterna!

Såg precis på nyheterna.

Ytterligare ett fartyg har förorenat vattnet utanför våran lilla ö.
21 ton miljöfarligt avfall ramlade/tippade i havet i natt utanför Los Gotlos.
Detta har förmodligen sjunkit nu och ligger på ca 70 meters djup.

Oj och hoppsan.
Ja, får vi väl se om dom bärgar det skiten OCKSÅ, eller inte.

Det ser ut som jag bara kommer bada i poolen på Björkis detta år.
Det går HELT emot VÅR filosofi vad gäller BADREGLER i min släkt.
Där man HELST ska bada i havsvatten för att få färg på kroppen.

Klor bleker, och blek vill man helst undvika att vara mer än nödvändigt.

Särskilt för en som jag, som har rosacea och måste undvika Le Solei så mycket som möjligt.
Fast å andra sidan så är jag blek så djävla länge ändå, så den månaden jag ÄR brun, kan jag lika gärna skippa ;D
För med Ryssdumpningen och denna avfallsdumpningen och gud vet vad mer...
Så blir det poolbad i sommar.
Kanske ;D

Så till den store Dolph Lundgren.

Rubriken i Aftonbladet löd:
"Här slår han sig blodig!"
Och så får man se Dolph med en LITEN SKRÅMA på handryggen på höger hand!

Den store Dolph TONAR DOCK ner det hela och säger:
Det här var väl ingenting, i min bransch så är man van med hårda smällar och småskador!
Men ALL heder åt dig där Doffe, så talar en sann actionhjälte!
Aftonbladet vill sätta överdrivna rubriker för att sälja lösnummer :(

Men så vänder man på bladet, och då får man helt plötsligt något OBEHAGLIGT till kvällskaffet.

På ena sidan hyllas Doffe för sin instats i Melodifestivalen.
Nästa sida talas det minsann om att Doffe festade rejält efter sändningen.

Så rejält att han fick LEDAS ut av sina PR-killar.
Och massor med bilder på Dolph som dricker.
Han beskrivs dricka med både den ena och den andra, skåla till höger och vänster, skratta ( ja, har man kul så har man JU...)

Så skrivs det RALJANT:
"Men trots stjärnans utbildning i kemiteknik, blev det en skål för mycket."
"Dolph leddes genom folkskaran i festlokalen mot hotellrummet, bort från uppmärksamheten."

Det skrivs också ned när reportern vill fråga Doffe en fråga, när han leds UT av sin PR-kille, så svarar inte Dolph, utan PR-killen:
"Han ska sova nu."
Och Doffe ser packad och väck ut.

Sjysst liksom.

Ja, ni som läser vad jag brukar skriva om folk som inte kan hantera spriten kanske tror att jag tycker:
Ha, ha, rätt åt honom att bli förnedrad i tidningarna...
Nope, det tycker jag inte, jag tycker det är förskräckligt!

Det hade väl räckt att alla artisterna och arrangörerna hade sett att han blev DÖ-PACKAD.
Det hade väl varit förnedring nog för stackarn?
Att lämna ut honom i pressen öppet är förnedring och fördjävligt.
Fy!

Om dom nu NÖDVÄNDIGTVIS var tvungna att skriva något så hade dom väl kunnat köra på "gammalt hederligt journalistvis" och skrivit:
"En av stjärnorna i Melodifestivalen blev överförfriskad och fick ledas ut från festen."
Med en BLURRIG bild på det, så man bara kan SPEKULERA i vem det var...

Kunde varit Ola, Måns, Salem, Jessica, vem fan som helst liksom.

Nä, det var säkert fler som blev "överförfriskade" men dom bor ju här i sverige och kanske behövs för någon intervju någon gång, då vill inte journalisterna bränna sina broar och avslöja någon ÖPPET.
Dolph går bra, han jobbar i Hollywood och bor i spanien.

Stackars Doffe, inte nog med att han säkert vaknade med en förskräcklig huvudvärk idag, han vaknade till en offentlig förnedring också.

Så till rubriken:
"Svenska män vill ha mogna pumor!"
Den går ut på att nu vill svenska män ha "oss" kvinnor som är lite äldre :D
Mogna kvinnor med livserfarenhet och en annan säkerhet vad gäller sig själva.

Inga unga, fasta BARNUNGAR med dåligt självförtroende ;D
Vad härligt att få känna sig "i ropet" och modern liksom.

Så ser man högst upp i artikeln att dom frågar fem stycken COUGARS (pumor) i min ålder typ, varför VI är som attraktivast just nu...

Och kvinnorna svarar:
"Man är sig själv, därför utstrålar man självförtroende"
"Därför vi är nöjda med den vi är, det är väldigt sexigt."
"Man har lärt känna sig själv som kvinna och har distans till det som yngre kvinnor jagar. Det utstrålar välmående."

Och så kommer dom till OLGA 38.
Hon svarar:
"Vi har mer erfarenhet.
Men jag har varit lika populär HELA LIVET!"

Ha, ha, ha, SÅ talar en kvinna med bästa självförtroendet ever!
Spelar ingen roll när hon var KITTEN, CATWOMEN eller numera COUGAR...
DET är en RIKTIG cougar med klös i!

Själv faller jag nog i i kategorin:
VTC.
"Very Tired Cougar."
Men det är säkert bara TILLFÄLLIGT ;D
Sticka lugnt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0