Orka...

Ja, ångrar jag att jag ska på middag ikväll??

Ja, det gör jag!
Jag är så trött så det är hemskt.
Jag har verkligen inte gjort ett smack mer än glott på dumburken och SOVIT 2 TIMMAR mellan 12-14.
Ändå är jag helt död.
Men jag ORKAR faktiskt inte göra EN ENDA LITEN grej.
Jag orkar KNAPPT gå på toa och pinka!
Så illa ÄR DET idag.

Men Syster J har gjort en liten kommentar på förra inlägget och menar att det inte är tabletterna utan att kroppen slappnar av från smärtan.
Ja, men det är så himla jobbigt att vara så här seg.

Jag orkar liksom inte ens virka.

Jag orkar inte göra ett dugg.
Och jag har värk idag.
Så det mesta är på minuskontot just nu.

Jag vill stanna hemma, men jag sumpade julfesten så jag får gå idag ändå.
ÄTA måste jag ju ändå göra, bäst att passa på när det är gratis då´ra.
Jag hoppas att mina arbetskamrater kan pigga upp mig lite.

Nu ska jag ge sonen mat, ta en dusch och sedan gå iväg på middagen.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0