Packåsna.

Idag känns det bra att kunna börja bloggen med att skriva att jag inte har så mycket värk idag :D

Det är en lättnad efter att ha haft en skitvecka HELA förra veckan, med NOLL lättnad i värken.
Till att haft en bra dag igår och vakna och känna att det blir en bra dag idag också.

Jag har börjat dagen med att väcka sonen, frukost, iväg med mormor till skolan.
Ringt ett samtal.
Måste ringa Försäkringskassetanten också, men det tar jag senare.

Jag ska nu dra på mig lite kläder och gå ut och gå.
Det blir Vibblerundan och Morgonpasset i öronen.

Sonen och jag ska ner på Bibblan i eftermiddag.
Lämna böcker, låna böcker, dricka varm choklad...
Och så ska sonen, som han brukar säga, agera "PACKÅSNA" när vi går hem ;D
Ja, det är hårt att ha en handikappad mor.

Kan bli så att vi går ner och kanske har tur och blir hämtade på hemvägen.
Så slipper sonen släpa på böckerna.
Fast vi har faktiskt anpassat boklånen varje gång, till minimalt, så att sonen inte ska bära för mycket.
Vi tar bara några, förr blev det STAPLAR varje gång ;D

Tittade på mitt försök till virkning som jag testade igår.
Det BLIR en fin sjalstart, men det ÄR INTE ens i närheten av sjalmönstret.
Jag får börja om.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0