Rätt kul, i efterhand...

Var precis nere vid morsan med sonen, dom skulle iväg till skolan...

Vi började morgonen med:
"Hej mormor, kan vi åka rally till skolan idag, HELST köra in i någon snöhög..."
Jag:
"Hej Full-I-Fartinen!"
Och när dom skulle iväg så tillade jag:
"Spänn fast dig ordentligt nu..."

Mamma mötte våra tråkningar med SKRATT.
Det var tydligen "RÄTT" kul, så här i efterhand.

Och hon berättade att när dom skulle till den där tanten på Gråbo, hade dom inte hittat VART dom skulle, min mamma och moster kom nästan 1 timme försent.

Så var det någon som undrade på mailen varför jag hoppade i och ur bilen under dramat igår...

Ja, jag är ju sjukskriven för en WHIPLASH, och kan man få whiplash av radiobilar så ville jag faktiskt inte sitta i bilen IFALL det skulle bli för många knyckar eller att bilen skulle "skutta" in i snön hårt.
En radiobilswhiplash räcker...
Att plussa på en snöhögswhiplash känns onödigt ;D

Så därför hoppade jag i och ur bilen.

Idag ska jag prata med sjukgynmasten, ta det lugnt, läsa mönster och sedan gå på p-möte.
Gäller att softa rejält, för ska jag sitta på dom där stenhårda stolarna lär jag ha ONT efteråt.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0