Jätte-Bauta-Fult...

Jag la ner bjudandet på bikinin.

Alltså, jag BJÖD inte ens.
Det är uppe över 89 kr så det blir för dyrt för något man inte har ett mål med.
Sökte då på nätet och hittade denna:





Som sedan ledde fram till GRATIS mönster på Drops!



En virkad bikini som INTE var så snygg i Drops rekommenderade garn, men väl i annat garn!

Eller vad sägs om denna:


(Kräver dock en mycket vältränad kropp utan SKAVANKER ;)

Behöver jag en virkad bikini har jag sparat 2 nu :D
Nätet är FANTASTISKT!

Och appropå vältränad kropp utan skavanker...
Jag har tröstätit glass och mandelkubb med smör.
(Härlig blandning, Not, men det gick ner)

Känner mig lätt ångestfylld inför morgondagen faktiskt!
Därav tröstätningen.

Jag måste ringa och jaga Försäkringskasse-tanten igen.
Jag SKULLE ju ha gjort det i fredags egentligen, eftersom hon inte ringde till mig.
Men jag glömde helt bort det eftersom vi fick besök.

Ja...
Jag har varit värkfri hela dagen, men så fort jag började oroa mig för detta nu på kvällskvisten...
VIPS så kom OROS-VÄRKEN!
Jag hatar det mesta som rör min nacke nu, ska ni veta.
Och då menar jag faktiskt inte värken, utan MASKINERIET runt omkring nacken och sjukskrivningen!!!!
Det känns som en djävla soppa just nu.

Jag blir bättre och bättre, men behöver mer tid.
Tid som inte finns...
...NÅGONSTANS verkar det som.

Men jag rustar för lätt KRIG imorgon.
Det finns saker som "inte går för sig att skriva om" just nu, och VISSA av er har redan hört det, men det är ett DJÄVLA ÖK kan jag lite krypiskt skriva!

Till och med min MAMMA hade ett och annat att säga om just DET.
Och jag fick till och med använda svordomen:
Som är JÄTTE-BAUTA-SUPER-FUL ;D
Hon sa inte ens "MADELEINE!!!!!!!!!!"
Då ni, då är det OTREVLIGT ;D

Men som jag så klyschigt brukar skriva:
Den som lever får se...
OCH VETA om man läser ;D
Såsmåningom.

Nu ska jag försöka varva ner och tänka positivit.
IMORGON BLIR BRA, det går bra.
Sticka lugnt.






Kommentarer
Postat av: Ingrid

Virkad bikini, bara att sola i?



Jag minns när min farbror hade fått ett par virkade badbyxor av sin hustru. Stolt glassade han omkring med dem på stranden, spände sina muskler klättrade upp i hopptornet, kollade noga att alla såg honom och så dök han i vattnet i ett riktigt stiligt hopp och kom upp - utan badbyxor - vilken nesa!



Här regnar det idag, hoppas att ni har det trevligare!

Kram Ingrid

2010-03-01 @ 08:10:48
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Caroline

Jag hade en virkad bikini när jag var liten..., det där mönstret är jättesnyggt!

Lycka till med FK, hoppas att de är vettiga att ha att göra med!

2010-03-01 @ 09:40:51
URL: http://alltkreativt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0