Årets SEXGALNING!

Dagsformen är:

VÄRK!!!!!
Det är riktigt dåligt i nacke och arm här idag.
Det var illa redan när jag vaknade.
Jag undrar varför?
Men vet inte och lägger ner det i nuläget.

Det enda jag ska tillägga är att jag tror att min "privata behandlare" gör ett bättre jobb än den "vanliga vården".
För min värk har minskat när jag gått regelbundet till honom och nu har jag inte varit där på några veckor...
Då har det bara blivit SÄMRE och SÄMRE.
Nog om nackdjäveln.

Jag tog iallafall en promenad idag för att mjuka upp nacken.
Sambon har städat så jag gick länge.

Och så kom min kära granne över och...
Leo och Fanny (alltså våra kaniner ) skulle båda bli av med oskulden ;)
Å herregud...

Ja...
Vi tänkte ta det PIANO, piano men Leo...



Han nosade bara lite...






 Sen KASTADE han sig över Fanny och började JUCKA.



I ANSIKTET.
Att vi inte dog.
Han bara juckade och juckade och juckade.
Vi skrattade så, ja, jag fick iallafall tårar i ögonen.

Stackars Fanny, hon hade inte en chans.
Hon kunde väl knappt ANDAS!
Och han bara fortsatte och fortsatte.

Från mig kom den en det ena och en det andra GROVA skämtet.
Jag drar inga här, kan vara KÄNSLIGT ;) för känsliga läsare.

Tillslut KANSKE han fattade att:
Det funkar bättre bakifrån ;)





Åsso vad det PANG PÅ!

Fast han höll sig inte bara till rumpdelen ändå.
Han KÖRDE på ALLA HÅLL och kanter.

Jag och grannfrun lämnade SEXORGIEN och satte oss att fika i vardagsrummet.

Någon timme senare gick vi ut och Leo höll fortfarande på med stackars Fanny.
Hon försökte fly och han VILLE MER...
Känner man igen det där eller?
Oj, ja...
Nä, DET var KUL.

Så nu är Leo av med oskulden och får en skriftlig utmärkelse här som:

ÅRETS HINGST!

Atlernativt:

ÅRETS BOCK!

Eller:

ÅRETS SEXGALNING!

Kanske:

ÅRETS PORR-KANIN!

Möjligen:

ÅRETS SEXMISSBRUKARE!

Varför inte:

ÅRETS "JAG-TAR-DIG-PÅ-ALLA-HÅLL-O-KANTER-BABY"!

Och kaninen som förhoppningsvis blir HAVANDE efter denna chockartade behandling och upplevelse...
Åkte hem med KLADD och tuffsig päls i ansiktet.
Att vi inte dog då också!

Jag säger bara "Den där Mary" så fattar väl majoriteten vad jag menar med det ;)

Själv har jag HELT tappat synen på min lille hankanin som den OSKYLDIGA lille Fnuffisen nu.
Han känns...
Ja, det är NÄSTAN samma känsla som om man kommit på sina föräldrar med att ha haft SEX.
Han är liksom...

Ja, nä, jag får nog kastrera honom iallafall så han blir NEUTRAL igen ;)
Av-sexifierad.
Jisses...
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0