Cyanid?

Känns som om jag just har svalt en CYANIDKAPSEL...

Tog min första Gabapentin nyss :(
Nervsmärtemedicinen, som EGENTLIGEN är mot epilepsi.
Den luktade illa, var ILLGUL och när jag läste BIPACKSEDELN...
Blev jag skitskraj.

Jag hoppas att jag inte får någon av dom där biverkningarna, mer än illamående OM jag skulle få någon.
Det var nämligen MASSOR.
Jag blev illamående av bara LÄSNINGEN.

Har sagt till sambon att om jag tuppar av, börjar krampa eller utvecklar en hjärntumör av medicinen...
Kör mig till akuten.
Kan man utveckla en hjärntumör på bara några dagar?
Vem vet...

Men det skulle inte förvåna mig om JUST JAG skulle få en.
Som grädden på moset liksom ;)

Nä, men allvarligt...
Jag har nästan ångrat mig här och får nästan ångest.
Jag tycker det är LÄSKIGT LÄSKIGA biverkningar.
Jag är ytterst tveksam till att jag kanske prövar längre än några dagar.

Tänk om man får något ANNAT PERMANENT pga av medicinen?

Hm, jag får se imorgon.
Kände att jag tappade mitt "Happy Flow" i och med det här.
Oron smög sig in, inte bra.

För övrigt ska jag ju då HA VÄRK imorgon.
Men jag JOBBAR på låg värk :D
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0