Läckurt!

Jag hade ju jättemycket spännande ;) som jag skulle blogga om nu...
Nä, inte direkt, men jag skulle faktiskt ha en utläggning om Synthare Vs Hårdrockare.

Jag kom av mig helt!

Jag skulle nämligen värma min vetekudde och stoppade in den i micron.
Glömde HELT bort den, för jag satte mig och svarade på ett mail jag fått på Facebook.
Och så kände jag att det LUKTADE BRÄNDA POPCORN, fast värre liksom...
Ut i köket, FAN, min vetekudde!

Jag hade tur, den hade nog i det närmaste börjat BRINNA om jag inte kommit ut just då!

Våran timer är nämligen trasig på micron, så det går inte att ställa in på någon tid.
Den bara går och går och går och går, hur länge som helst om man inte stänger av den.
Så var DEN vetekudden förstörd!
Min bästa kompis :(
Får köpa en ny, när jag har råd.

Det var bara att öppna dörrar och fönster, och försöka vädra ut den där hemska lukten.
Sprang ner till mamma och hämtade doftspray och har tänt ett doftljus...
Jag tycker det luktar BRÄNT ändå, och hela lägenheten är UTKYLD!

Lukten sitter FÖRMODLIGEN i mina näshår, men ändå ;)

Hopp tillbaka till igår...
Vi såg Let´s Dance.
Är det Fredag så är det MASSPRODUCERAT TV-PROGRAM som gäller ;)
Iallafall NÄR man har barn hemma!

Jag bara hade EN, kanske TVÅ åsikter om det...
EMD-Mattias har gått från den töntige och tyste EMD-medlemmen...
Till:
Läckurt!!!!!!
Med STORT L.
Jag tror jag och Jury-Thony har liknande åsikter om hans RUMPA och övrigt ;)

Så säger jag inget mer om det.
Ni får dra era egna slutsatser, ha, ha.

Och så Peter Wahlbeck...
Den gamla SuperVeganen, "jag odlar alla grönsaker själv", ståupparen, med så vänstervridna åsikter så till och med en sovjetiskt kommunist typ LENIN skulle bli GRÖN av avund...
Dansar i Let´s Dance i svarta tajta brallor och TAJT, svart, GLITTRIG POLOTRÖJA!

Det...
Känns lite OTIPPAT, minst sagt.
Mr "HellyHansen Gummistövel" goes "Liberace" typ.

Och COOLT!
För jag gillar verkligen Peter Wahlbeck.
Eller hans HUMOR iallafall.
Och han bjuder ju verkligen på sig själv, om sig själv, i den här GLITTRIGA, ganska ovana grejen för honom att göra.

Lustigt att han kom med samma år som även Gudrun Schyman ställde upp.

Kanske dom hade nån "vänster-deal" ;) vad vet jag.
Ja, hon leder "Feministiskt initiativ" nu, jag vet.
Men hon har nog INTE tvättat bort det RÖDA för det, gissar jag.
Gudrun dansade för övrigt skitbra, jag hejar på henne.

Sambon fattar inte varför och tycker jag är knäpp!

Bara för att jag ALLTID gillar GUDRUN i alla sammanhang.
"Hon har ju pissat i ett hovmästarbås på fyllan" är hans resonemang!
Då är man dömd för tid och evighet eller?
Har inte vi andra DÖDLIGA också gjort våra små eller stora misstag?
Jo, det har VI.
Alltså skiter jag i vad Gudrun gjort på fyllan i ett hovmästarbås.

Hon har bättrat sig, och varit BRA INNAN hon blev alkoholist, så DÅ...
Är hon förlåten!
Iallafall i "Min Bok" ;)
Snygg och klok är hon också.
När jag blir lika gammal som Gudrun, hoppas jag att jag är lika ÄRTIG som hon!
Gudrun ÄGER.

Ikväll får vi storfrämmande här!

Lilla Längtan kommer :D
Och hennes mamma också då såklart.
Och även våra andra vänner, lite senare.
Deras dotter/bonusdotter ska nämligen ha FEST!

Och då är ORDERN:
FF!!!
Dom "flyr" alltså hit istället.
Sticka lugnt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0