Lite uppe i varv...

Jag har fortfarande KNAPPT hämtat mig här efter gårdagen...

Jag ser fortfarande en dinglande, helikoptersnurrande snopp som talar, framför mig ;)
Jisses...
Überknäppt;)

Idag var jag SKITTRÖTT när jag vaknade!
Jag hade ju glömt bort att sonen skulle till skolan och var uppe lite för länge.
Lägg då till att jag var "lite uppe i varv" efter Büno-filmen igår, så det var inte helt lätt att sova heller.
Det blev för lite sömn helt enkelt.

Värken idag: ont!
Men helt rätt enligt rådande mentala schema.
Inge medicineffekt igår då förmodligen.

Det snöar ju idag.
Jag var VERKLIGEN inte sugen på att gå ut och gå idag.
Übertrist.
Men gjorde det ändå.
Gick tidigt, så det var inte SÅ mycket snö då.
När jag vände i promenaden började det snöa mer och då hade jag snön i ryggen.
Men det tog emot idag alltså.

Så till dagens höjdpunkt :D
Jag gick till GARNAFFÄREN.
Var där i 1½ timme.
Men INTE pågrund av garnet, utan att jag mötte en...
Vän.

Vi hamnade i ett hörn av affären med sköna stolar och där satt vi.

Och snackade SKIT!
och när jag säger IDAG att vi snackade SKIT...
Då menar jag att vi SNACKADE SKIT, rejält.
Tillslut var vi så uppe i vårat SKITSNACK, att vi talade högt och nog förmodligen GLÖMDE BORT att vi satt i en affär.
Och inte i hemmets privata vrå ;)
Men det var ingenting man INTE skulle stå för, om jag säger så...
Vi bestämde att vi måste ses igen tillslut.

Så tillbaka till garnet.
Idag blev det JORDFÄRGER!
Man måste ju se till "alla kunders" smakbehov ;)
Själv älskar jag ju BÅDE knalliga sprakande  färger och jordiga.
Jag är lite allätare.



Ser kanske lite BLASKIGA ut, med det var dom absolut inte.
En ljust dimgrön och en benvitsbeige.
Lovely ;)

Men innan jag sätter virknålen i dom där...
Så fortsätter jag med det jag håller på med nu.
Sticka Überlugnt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0